Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатроник

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Климатроник

    Едно питане за климатроника на 155: когато е нагласен от панела на Lo(най-ниска темп)компресора постоянно ли зацепва или трябва да включва и изключва.
    Alfa Romeo 155 2.5TD 11.96

  • #2
    Според мен, компресора се управлява от копчето ECON. Когато свети компресора не е пуснат, когато го натиснеш и угасне трябва да включи съединителя на компресора и да заработи, ако няма други грижи по системата. Когато е на LO, пуска на максисмум студеното към купето - това е и компресора си работи постоянно!


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Furious 155
      Когато е на LO, пуска на максисмум студеното към купето - това е и компресора си работи постоянно!
      Това е.
      166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

      Comment


      • #4
        : - )

        е все пак е от значение и околната температура.
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • #5
          Ясна работата значи.Вчера след обяд(беше жега) като го пуснах на LO духаше студено,но ми направи впечатление че компресора се включваше и изключваше през 10-на секунди.ECON беше изключено.Май съм за допълване с фреон,щото все пак духа студено.
          Alfa Romeo 155 2.5TD 11.96

          Comment


          • #6
            Определено си за допълване,ако продължиш да го включваш,като намалее още фреона ,започва да включва и изкл. на 1-2 сек. а по натам въобще не иска -заради налягането.
            sigpicSelenia 20K for Alfa Romeo

            Comment


            • #7
              При изправна система и на най студен режим трябва да не спира компресота...
              Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
              Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
              Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

              Comment


              • #8
                Колеги , даже и на най тежкия режим копресора трябва да изключва при превишаване на налягането в сисемата. Не е възможнода работи нерекъснато, защото вдига много високо налягане. Нормално е да изключва и да включва на 10 секунди. това го опрделя датчика, т. нар. пресостат, който е на тръбата под акумулатора.
                Alfa 155 2.0TS 8V '93
                sigpic
                VW LADAVAGEN '81
                CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от vaklinator
                  Колеги , даже и на най тежкия режим копресора трябва да изключва при превишаване на налягането в сисемата. Не е възможнода работи нерекъснато, защото вдига много високо налягане. Нормално е да изключва и да включва на 10 секунди. това го опрделя датчика, т. нар. пресостат, който е на тръбата под акумулатора.
                  Напротив тоя датчик дава информация за налягането и когато то мине определена степен пуска перката на радиатора на степен 1, ако мине още една граница - пуска перката на 2. По този начин се регулира налягането в системата - чрез изпарение! Отделно този датчик казва когато налягане е под минимум да не пуска компресора и когато е над максимума да спира компресора.


                  Даването на газ, води до пристрастяване!
                  Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                  Volvo V50 2.0D by RuBig

                  Comment

                  Working...
                  X